Оплата і доставка

Оплата

В інтернет-магазині Hydromech ви можете обрати зручний для вас спосіб оплати – готівкою або банківською картою.

Оплата готівкою при отриманні замовлення на почтових відділеннях та в пунктах видачі.

При отриманні посилки на відділеннях Нової Пошти, Делівері, Автолюкс або Gunsel ви можете розплатитися готівкою.

Оплата банківською карткою.

При оформленні замовлення у вас є можливість здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard. У цьому випадку ви не сплачуєте жодних додаткових комісій.

Доставка

Доставка здійснюється по всій території України відповідно до  тарифів вибраного перевізника.

  • Нова пошта
  • SAT
  • Gunsel
  • Автолюкс
  • Делівері

При оформленні замовлення в інтернет-магазині Hydromech до 16:00, товар буде відправлено в той же день.

Відправка замовлень в Донецьку і Луганську області здійснюється тільки в ті населені пункти, де працюють відділення «Нової Пошти».

Відправка замовлень в АР Крим тимчасово припинена.


Увага!

При отриманні замовлення обов’язково перевіряйте наявність всього товару, а також його зовнішній вигляд і цілісність. У випадку пошкодження товару, або неповної комплектації – необхідно відмовитись від отримання і оплати такого товару.  У разі виникнення такої ситуації - обов’язково зв’яжіться з нашим менеджером і повідомте про це.


Обмін і повернення

Повернення товару

  • Виконується в порядку і на умовах визначених Законом України «Про захист прав споживачів».
  • Можливе у випадку, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт покупки і умови замовлення зазначеного товару.
  • Здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти».

Обмін товару

  • Відбувається згідно Закону України «Про захист прав споживачів»
  • Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості, для яких дозволено обмін і повернення, на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний на аналогічний протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі.
    Якщо в наявності немає аналогічного товару на заміну, покупець має право вибору, а саме:
    - придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
    - розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
    - здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
  • Проводиться, якщо він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом із проданим товаром.
  • Якщо Ви вже замовили товар, але він ще не відправлений зі складу, Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши менеджера по телефону.
  • Якщо Ви отримали товар не належної якості, Вам необхідно зателефонувати менеджеру, який допоможе вирішити цю проблему.
  • Претензії щодо повернення, приймаються не пізніше закінчення терміну 14 днів з моменту отримання.
  • При відправленні посилки через відділення перевізника, кур'єрською службою, компаніями перевізниками, фактичною датою повернення товару вважається дата, зазначена на посилці.

Повернення грошей

  • Гроші за товар, який Ви повернули, будуть нараховані на рахунок з якого надійшла оплата, або у відділення компанії перевізника куди було відправлено замовлення і на того ж одержувача. Терміни - 30 робочих днів з моменту отримання повернення, але не раніше, ніж надійде ваша оплата за замовлений товар (за умови післяплати).
  • Якщо ви повертаєте товар належної якості - Вам буде повернена його вартість, без вартості доставки.
  • При поверненні товару неналежної якості, ми повертаємо не тільки його вартість, а й вартість пересилки до Вас.
  • Не відшкодовується вартість товарів, повернутих з порушенням умов повернення (наприклад, Ви переслали товар не повністю, частково без пломб / ярликів), при цьому товар зворотному пересиланні клієнтові не підлягає.